tänkte först skriva "time goes by" men får lite panik på engelska rubriker ibland så det får bli "tiden rinner iväg" ist ;)

Det har verkligen kännts som om man precis började sommarlovet och nu har mer en hälften gått! sorgligt men man får helt enkelt njuta av det som finns kvar av sommaren. 

Först och främst vill jag säga att jag är sååå glad att så många har håll hoppet om nya inlägg på bloggen uppe, blev jätteglad när jag kollade på statisiken idag! 
Hoppas alla har en superbra sommar för det har jag haft och kommer förhoppningsvis att fortsätta ha. 

Under tiden jag inte har bloggat har jag mest hängt på stranden med vänner, grillat, varit på Hallifornina osv osv osv. Denna månaden har verkligen varit händelse rik och jag tänkte att i något inlägg ska jag ta upp allt "viktigt" som har hänt. 

Tänkte dela med mig av mitt nyaste köp, vilket är denna sjukt fina strandväskan från Panos Emprio! Jag och mamma var på Team Sportia rean igår och då hittade jag den! tycker verkligen super mycket om den och speciellt eftersom jag inte har en vettig strandväska (min adidas är lite liten för allt som ska med till en stranddag!) 

Det kommer inte ta lika lång tid innan jag bloggar igen, det lovar jag nästan men ha det bra och njut av det sista av den svenska sommaren!! just nu är den underbar.
 
 
Hurra för extremt dåliga bilder och för min spektakulära "tofsfrilla"...

You'll never fly, if you're too scared of the height

ÅÅÅÅÅÅÅ sååååååå braaaaaaa låt. 
 
 
 

Jag svär på mitt liv, och på allt jag har, du är den ända som har fått mig att känna mig svag

idag känner jag mig bättre, har fortfarande förkylningen i kroppen dock men jag bestämde mig iaf att trotsa den och gå ut och träna. Jag gick i snabbt tempo upp till brukshundklubben där jag körde 9 intervaller i em backe och promenerade sedan hem igen. Kändes faktiskt riktigt skönt!! ;) När jag kom hem gjorde jag bananpannkakor eftersom vi har minst 15 bananer hemma ( jag brukar äta banan varje dag när jag har tränat, men nu har jag ju inte tränat på 1 vecka så dom börjar bli bruna ) gjorde efter ett recpet jag fick av matilda, men la i lite kardemumma för att det skulle bli smak på det hela, fett stolt. hahah
vädret kan man verkligen inte klaga på men omtålig hud som jag har är det till att jag tar det förskiktigt, haha har redan bränt upp halva kroppen typ! ;)
Nu ska jag återgå till frullen och lyssna på den ända sommarlåten!
 
 
Recept, ca 3 pannkakor
1 banan
1 dl havregryn
2 ägg
stek i kokosfett eller olja.
 
 
 

;)

“For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.”
 
 
Har varit  Helsingborg nu sen i tisdags och kom precis hem! tyvärr så lyckades jag bli sjuk och är det lite fortfarande men  jag hoppas att jag blir bättre snart! Jag kommer bara blogga om det händer nått riktigt speciellt på dagarna annars så känns det ganska så meningslöst att skriva om vad man gör om man bara solar osv. Hoppas det blir bra!! ;) Idag är vädret på topp så jag ska nog ut och sola en stund strax innan jag ska packa upp, hoppas alla mår fint och njuter av sitt sommarlov (det har redan gått 4 veckor!! kan inte fatta det)  vi hörs säkert snart ;) kram