Hiss och Diss

Diss: 
Sean Paul...
Sjukt fula låtar gör han hans och musikvideor är inte mycket bättre.. alla låtar handlar om nån brud som han vill ha osv, usch. Hans röst låter tillgjord och hans frisyr går mig på nerverna... haha 
( I videorna så är det ALLTID lättklädda tjejer också..) 
den ända låten som är okej av dom han har gjort är "she doesn't mind" ( enligt mig)
 
 
 
 
 
 
Hiss: 
 
One Direction!
haha jag är verkligen ingen directioner men jag tycker att man blir glad av deras låtar (några av deras låtar) och deras musikvideor är sjukt roliga och fantasifulla. Duktiga killar är dom, det får man inte glömma.
 
Obs: detta är ju vad jag tycker så man måste verkligen inte hålla med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback