Q/A

Jag börjar bara med att jag har bloggat idag.. från min mobil men den skiten hade tydligen inte publicerats.. aja jag har iaf varit på Kungsmässan med min syrra idag vilket va mysigt! köpte ett par byxor som kanske kommer upp nån dag.
 
har fått några kommentarer som jag tänkte svara på lite sådär snällt! :)
 
kan inte du göra smink video? eller någon annan rolig video om nån produkt typ? :)
 
 
Svar: Haha jag är inte så inne i att göra sminkvideo och sånt eftersom jag inte sminkar mig så mycker annorlunda en någon annan.. men jag kanske fixar det nån gång.
 
 
Kan inte du sätta ihop en sommaroutfit med hollister? jag ska till en sån afär snart så jag vill gärna ha något/några tips (:
 
Svar: hahahahahahhahahahhahh jag är typ S_Ä_M_S_T på sånna saker men eftersom jag alltid försöker lära mig nya saker så gjorde jag ett till dig kompis! dessa saker tycker jag är snygga, och btw glöm inte lukta på deras body mists! sjuk gott luktar vissa ;) ;)
 

har du lockigt eller rakt hår?
 
svar: jag har ganska lockigt hår igentligen, på bilden i inlägget nedanför så har jag inte gjort någonting med håret så så ser det ut i vanliga fall.. men jag personligen tycker inte att det är så jättefint med det lockiga håret så jag plattar det ganska ofta! ;)
slänger in bilden igen snabbt! ;)
 
 
Är du kär?????? eller tycker du om nån?
 
Svar: åh du.. jag vet faktiskt inte.. haha jag tycker om någon men jag är inte kär om du fattar vad jag menar! XD
 
kan inte du göra ett inlägg om din eller din familjs hund? 
Svar: Jo det kan jag absolut göra! 
 
Vad hatar du mest i hela världen?? (:
Svar: hata är ett starkt ord men jag hatar fakiskt en sak och det är attention whores.. sånna som skriker hela tiden och när dom kommer försent till lektonerna och så gapar som "ursäkta att jag är sen" över hela klassen.. hahahahahahaha fyfan rent utsagt!
 
 
Tack för kommentarerna/frågorna! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback