En del av min sommar: 1

Skolavslutningen: 
 
Besvikelsen var nog lika stor hos alla när man vaknade upp på skolavslutningen och insåg att det spöregnade..  men alla var nog lika glada iaf eftersom det var sommalov!! Allt låg framför en, så underbart! Våran skolavslutning va lite dryg och tråkig men när den var över kändes allt så jäkla bra. Vi tog lite bilder, Sen åkte jag och min kusin som hade slutat nian till Laxfabriken och åt massa god mat! Perfekt start. 
På kvällen var jag med Lisa och Lovisa, vi åt Tacos, tog bilder och drog sen in till stan och träffade massor av folk! jättekul va det, en bra start helt enkelt.
 
det är lite sorgligt att skriva om detta eftersom allt låg framför en då, hela sommaren och sommarlovet! nu är allt bakom.. men no depp för det :)
 
Ja, jag är jättekort jämfört med dom.. :(
 
brutalt.
 
(gör "en del av min sommar" inläggen som en kategori så att ni lätt hittar till alla inlägg sedan :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback