En del av min sommar 2: Midsommar!

här i mellan så var jag ju i Köln men det har jag ju redan gjort ett inlägg om!
 
Redan väldigt tidigt visste jag att jag skulle spendera min midsommar tillsammans med Matilda, men vi trodde att några fler skulle ansluta sig men så blev det aldrig.. haha. Amina och Matilda kom till mig och så gjorde vi kransarna, sen gick vi till coop för att köpa vår midsommarmat som blev Fajitas  (tacos fast med chicken) sen skulle Amina tråkigt nog hem så jag och matilda var ensamma kvar.. då bestämde vi oss för att gå bort till campingen och se om nått kul hände där, men nope.. Så vi gick hem igen och lagade vår mat, sen sprack det upp lite så att solen kom fram och då hoppade vi i och badade i dammen! Jag och Matilda kom överens om att vi skulle tälta den natten i min trädgård så det gjorde vi! DET VAR DET VÄRSTA JAG UTSATT MIG SJÄLV FÖR. när klockan var 5 på morgonen, min kudde var genomblöt och Matilda hade tagit all filt bestämmde jag mig för att väcka bajsungen och säga att vi skulle gå upp till mitt rum ist, så jag gjorde det och efter 10 min under mitt hot att jag skulle lämna henne däe ute ensam gick hon med på det, phuuu. Sov så sjukt bra i min egen säng, ska aldrig lämna den. 
 
( asså jag vet inte men jag kanske har berättat om detta innan? hahaa aja isf blir det en gång till )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback