Mina favorit sommarkläder!

Tänkte att jag skulle lägga ut mina favorit kombinationer från denna sommaren! Tycker verkligen att vädret denna sommaren har varit superbra, framförallt i Juli! Igår va jag med mamma och pappa på kungsmässan och jag fick faktiskt köpt en hel del! sånt gillar man :) 
 
Här kommer mina favoriter från sommaren:
 
 
Denna stilen va verkligen någon jag va ute efter i våras när jag började leta efter snygga sommarkläder! ett enkelt linne från lindex, en snygg kjol från H&M, Convere och mina fina rayban! Kan verkligen säga att detta var en skön kombination.
 
(halvdålig bild)
Shorts, volanglinne och rayban! tror alla tycker om denna sortens sommarkläder, behöver nog inte tillägga något mer om den.
 
 
Den grå klänningen från KA of Sweden men mina vita converse var en riktigt skön men ändå snygg kombo! har verkligen börjat älska klänningar denna sommaren! 
 
Ja gott folk, det va mina topp 3 denna sommaren! underbart. hoppas ni gillade det :) 
Jag tänkte inte göra ett inlägg om hela mitt sommarlov utan istället kommer det småinlägg med bilder och berättelser från min sommar! Tycker att det är mer najs än ett stort kollage liksom! 
Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback