Ny låt <3

Finns inget bättre en när man har hittat en ny riktigt bra låt! man blir så glad. Denna låten visade Emil i min klass mig igår och GUD VA DEN ÄR BRA! droppen är gudomligt :) 
 
 
 
Känner mig förövrigt lite småsjuk vilket är jättetråkigt :( Har ju redan varit sjuk liksom .. men vi får hoppas att det bara är en litet virus som går över tills imorgon då det är fredag, yes. Denna veckan har varit ganska seg faktiskt mycket läxor trots att det är andra veckan! Seanre kommer det nog upp ett inlägg lite senare som handlar om min sommar! och juste, pappa har Ä_N_T_L_I_G_E_N beställt ett nytt riktigt WiFi, ska bli skönt att kunna gå in på datan utan att få ett rå damp varje gång, hahah :)
bild från i sommras! gud va snabbt färgen släpper ://
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback