The best thing about the future is that it comes one day at a time.

Hej! 
Denna veckan har varit lite upp och ner! början av veckan började bra! Jag jobbade hela helgen inklusive måndagen. Tjänade ihop en massa goa pengar till New York som jag ska till om bara 3 dagar! Längtar som en galning, ska bli så himla skönt att få komma bort i en vecka och bara hänga med familjen, äta massa tjockt (donuts, hambugare, milkshake, friterad kyckling osv) och shoppa. Ja livet kan nästan inte bli bättre på den sidan. På Julafton så hade jag det som vanligt, traditionerna är kvar och i år var jag till och med Jultomten! haha.
Fick världens bästa julklappar och kvällen spenderades med min familj + familjen Ericksson hemma hos oss, vi åt massor av goa grejer och satt och pratade. Annars har jag mest hängt med Matilda som vanligt, haha man vill ju ha roligt liksom. Vi har ätit, chillat och varit med några andra kompisar. igår så var jag hemma, kollade film och hade det allmänt skönt. Min farmor åker tillbaka till Tyskland idag så jag ville vara hemma och vara med henne mest, vi ses ju inte så ofta liksom. Idag vaknade jag upp ensam hemma för första gången på detta lovet. Jag gick ut och tränade lite och sen dess har jag bara legat och degat framför datan tyvärr. Funderar på vad man ska kunna göra men med brist på liv så tror jag att jag stannar kvar här fram tills ikväll då jag ska träffa Felicia! vi ska ha pizza häng på Bästa. Så gött! 
 
 
Denna veckan var som sagt lite upp och ner och det som var "ner" var väl mest att jag saknar energi till att göra saker. Orkar inte hänga med kompisar, orkar inte jobba, orkar inte städa, orkar knappt äta (detta är illa) haha nej men det känns om om min kropp är i någon sorts viloperiod just nu. Inte helt konstigt eftersom jag verkligen har jobbat på med skolan, tränat, tagit moppe körkort, varit i polen och så hela denna hösten. Skönt att det gav resultat på betygen, att jag har utveckats i innebandyn, att jag fick mitt körkort och att jag fick uppleva en otrolig resa denna hösten, det har varit värt varenda minut av min tid. Trots det är det gött att vila några dagar innan New York, det lär behövas! 
 
 
Japp här ska jag stå när vi byter år :D
 
 
Vill bara tillägga att någon idag valde att ta sitt liv, så fruktansvärt. Att någon ens ska behöva fundera på det alternativet, tankarna går till familjen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback