Bra utfyllnads material

30 FRÅGOR OM MIG

 
1. Fullständigt namn?- blablabla.. Linda Viola Wilhelmine Theilkemeier.. (Riktigt proffsnamn..)
2. Ålder?- 15 år
3. Vart bor du?- Varberg, Halland, Sverige.
4. Husdjur?- Luna, och 2 katter som jag inte kallar husdjur typ XD
5. Födelsedatum?- 1 Mars 1998
6. syskon?- 1 Stora syster och 1 storebror
7. hårfärg?-blond
8. ögonfärg?- grön/blå
9. längd?- 163 cm..
10. Favorit land?- Det blir la Tyskland
11. Favorit färg?- nån blå eller typ grön (manligt :PPp)
12. Närmaste tjej vänner?- Matilda, Lisa och Mathilde.
13. Närmaste kill vänner? Johan och Emil
15. Tränar du?- Jajamänn, hela tiden, nej men innebandy
16.  Beroende av nått?- Ja, lite smått av min spotify och hörlurar.
17. Röker du?- nej absolut inte.
18. Snusar?- nej fyfan, tjejer som snusar måste va det mest oattraktivaste på jorden :P
 
SENASTE
19. Person du tänkte på?- Min bror
20. Person du pussade?- hmm.. har inte koll 
21. Gången du grät?- ja det va la några dagar sen
22. Person/personena som såg dig gråta senast?- Mamma och Pappa
23. Vill du krama nu?- Asså typ ingen
24. Träffade du senast?- Min bror
25. Får dig på bäst humör?- Lyssna på musik, all the way! men va med vänner med 
26. Vet mest om dig?- Mathilde och Matilda 
 
VAD
27. Gör dig glad?- Musik... 
28. Gör dig ledsen?- Mycket.. haha ski men när man misslyckas med någonting eller när man bråkat med någon som är nära liksom.. (händer sällan)
29. Ångrar du i ditt liv?- Ångrar ingenting typ, life goes on.
30. Har du svarat ärligt på alla frågor nu?- HAHAHHAHHAHA pinsamt, nej inte på alla XDDD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback