Dag 4: 3 saker som irriterar mig.

1. På första plats ligger... VIP KONTON PÅ INSTAGRAM, HURRA. Fyfan va jag hatar sån skit. "only for friends" eller vad folk nu skriver. Jag tycker verkligen att det bara är ett sätt att göra sig märkvärdig.. Om Maria Montazami känner att hon bara vill ha sina vänner på ett konto så är det väll förståerligt, men inte en tjej i Varberg som har 500 följare och leker känd. Om man vill vara privat så är det bara att gå in på inställningar och slå på "privat" sen så kan man blocka alla som man inte vill ska se ens bilder! Men jag tror inte att det är det som är det viktiga.. jag tror allt handlar om lite uppmärksamhet egentligen.
 
 
 
2. Dessa albumen på Facebook "2013, det bästa året" osv! jag gillar verkligen den iden, jag menar att det är ju bra att ha alla ens bilder i ett album så att man kan gå tillbaka och minnas vad som hänt under året. MEN de finns folk till allt, jag har märkt att det inte är helt ovanligt att folk lägger in massor av egopics i albumen, vad har egopics med året att göra? dom kan man väll lika väl behålla i sitt album i mobilen eller nått, eller skapa ett "egopics - de finaste picsen på mig" Album? Gör nått! :)
 
 
 
3.Tjejer som inte kan hantera sig själva runt killar. Det är fruktansvärt. När man känner en person som man tycker jättemycket om och så bestämmer man sig för att umgås med någon kille, och så blir hon helt annorlunda.. typ dampig. Haha hoppar runt, skriker för ingenting, skrattar åt ALLT och låssas va jätterädd. "Tänk dig att du och din tjejkompis ska kolla skräckfilm med en eller flera killar, du vet att hon älskar skräckfilmer men så plötsligt börjar hon säga att hon hatar skräckfilmer.. och så säger man, men du älskar ju det.. och så svarar hon: NEJ DET HAR JAG ALDRIG SAGT, SLUTA MYTA. Ahop då är det mig det är fel på dårå... sorry my bad." När detta inträffar känner jag bara, Ge mig lite hopp. 
 
 
Här har ni 3 saker som jag alltid irriterar mig på! haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback