Dag 5: Typ av kille jag faller för

Asså denna frågan är jätte svår! För jag vet inte.. 
Utseendet spelar ingen roll för min del, eller jo det gör den ju men asså jag vet inte vad jag gillar för utseende liksom.. haha! Gillar man personligheten så gillar man utseendet också.
En kille ska vara som en kille är, liksom typ såhär:
 
- Självsäker.
- Ödmjuk men inte ta skit.
- Finnas där för mig och sina vänner.
- Vara rolig, skön liksom! kunna skämta om sig själv.
- Få andra att må bra, sprida glädje, inte vara sur och negativ hela tiden.
- Höra av sig, visa att han uppskattar mig, att jag är viktig i hans liv.
- Hålla löften samt vara ärlig och öppen mot mig, känna sig trygg med mig, lita på mig.
 
Nått sånt ska en kille vara för att jag ska bli intresserad typ! Den sista är viktig eftersom om han inte kan lita på mig och håller en massa hemligheter så är det liksom lite oattraktivt eftersom man får en känsla av att han inte tror att jag är en bra människa, och det vill jag ju att han absolut ska tycka. 
Som sagt så är inte kroppsform, hårfärg, längd och liknade så himla viktigt, självsäkra killar är det bästa som finns, som delar med sig av sin självsäkerhet liksom, underbart.
(brunetta, muskulösa killar är inget fel på alls dock.. hahahahahahahahahha)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback