Dag 7: Det här saknar jag

Idag är det den sista.. :(
 
 
Jag saknar allt som hände under mitt liv mellan Mars - Juni! Allt var riktigt underbart, det är det nu med man då var jag lycklig på riktigt varje dag, alltid. Men det jag saknar mest är när jag och Matilda var i Helsingborg/Malmö, Vi åkte och sov över i Helsingborg och dagen efter åkte vi till Emporia och gick runt i 7 timmar innan vi satte oss på tåget hem. Det är nog årets en så länge bästa upplevelse! Önskar verkligen att man kunde spola tillbaka tiden och uppleva det igen! det var så himla underbart helt enkelt.
 
Hittar såklart inga bilder på denna datan.. Så irrriterande! Aja vill ni se bilder så gå in på mitt arkiv och klicka på "April" så ska det nog finnas massor av bilder på "kortresan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback