"en del av min sommar 4: Helsingborg"

Jag och Min fina Kusin Mathilde fick ett litet damp på Varberg typ i mitten av sommarlovet och bestämde oss för att ta en paus och åka till Helsingborg i några dagar. Min syster som hade en lägenhet där gav oss nyckeln och under några dagar var gick vi runt och hade det allmänt skönt. Vi åt en massa gott, gick på stan, låg vid havet och pratade, kollade TV och ja, vi bara hade det så himla kul. Typiskt nog blev jag förskyld under minisemestern men vi körde på ändå. Detta blev verkligen en bra paus, när vi kom hem så kändes allt mycket posetivare och roligare. 
haha tror jag har bloggat om detta innan, men en uppfriskning av sommaren i detta sammanhanget är absolut nödvändig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback