En del av min sommar 4: Skara!

Jag och Matilda vill göra nått roligt helt enkelt, och hennes familj har en tradition att åka med sin husvagn till skara varje sommar och nu när jag och Matilda hänger ihop all the time så bestämde vi oss för att åka med och bada på Skaras sommarland och bara ha mysigt. Resan blev verkligen lyckad. Vi hade det super mysigt. Skaras sommarland var fint, iaf Badlandet. Haha vi "lekte" runt i badlandet i flera timmar 2 dagar i rad! Vi åkte en rutchkana som hate "Big drop" man stod typ inkapslad högt upp och så var det nedräkning från 3, sen försvann galovet och man flög i typ 60 km i timmen rakt ner! vilken kick, men det va häftligt som tusan. Vem gillar inte badland liksom? På kvällarna gick vi runt och spelade fotboll med några killar. Synd att resan blev så kort. Och jag måste verkligen berätta om en åkattraktion som jag bara ÄLSKADE, den var typ den roligaste jag åkt, du kommer skratta när du hör vad den hette.. "gruvbanan"!! Jag skrattade konstant. Matilda har till och med film på det! så ful men jag älskade verkligen den! haha minnen är det bästa som finns.
 
Såg nu att Big drop var europas brantaste vattenrutchkana! #Stolt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback