Framtiden, och baktiden?

Jag har länge vetat vad jag vill jobba med, vilket är super skönt! Man behöver inte fundera på vilken linje man ska gå för att ha så mycket valmöjligheter som möjligt, man behöver inte "finna" sig själv hos någon SYV. 
Jag vill bli sjuksöterska. Jag har alltid viljat hjälpa människor, göra någon glad och tacksam, tacksam för att just jag finns. Tänk vad roligt. Varje dag ser olika ut. Man blir aldrig fullärd, och man får jobba med människor. Så mitt val på PS kommer vara Samhäll, eftersom jag tror att det är en bra linje för mig samt att det går hur bra som helst att söka till sjuksköterskehögskola sedan! Har såklart funderat en del på natur eftersom jag trodde det var den ända möjligheten för mig som vill bli sjuksköterska, och jag var faktiskt beredd på att offra 3 hårdare år på natur för att kunna bli det jag vill men när jag fick reda på att samhäll var ett alternativ och det alternativ jag ville gå på från början var mitt val lätt, och det är jag glad för.
 
Denna bilden togs för 1 år och 2 dagar sedan.. Herregud vad tiden rullar på..
Warberg F98 <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback