I do my best to find some kind of glow, I'm givin' it some heart and soul.

 
Rubriken är från "life in color - One Republic
 
Idag hade jag och Matilda en underbart regning dag i Göteborg. Det var verkligen super mysigt att bara gå runt och se någonting nytt. Jag hittade den där väskan som jag bloggade om för några månader sedan, den på bikbok! blev så himla glad så jag köpte den. Och utöver den blev det en tröja på Carlings. Det kommer komma upp bilder på båda delar inom kort. Vi åt på en Thairesturang, älskar man thai så varför inte liksom. Och på vägen till tåget hem tog vi en latte och en Chailatte på espresso House att dricka på vägen. 
Jag fick för mig någon skum ide om att ta en bild i varje provrum vi besökte, och ja.. resultatet ser ni nedan! 
 
Ikväll hängde jag med Matilda och Johan! vi bara kollade på Film och åt godis.. liten typ av standard nu för tiden. MEn så länge det funkar för oss är det inget att klaga på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback