Mycket på en gång.

Dag 1: En bild på mig & 10 fakta om mig.
Dag 2: Mina bästavänner
Dag 3: Favortimat
Dag 4: 3 saker som irriterar mig. 
Dag 5: Typ av kille jag faller för
Dag 6: Något som jag älskar. 
Dag 7: Det här saknar jag
 
Tänkte köra en sånhär rolig liten sak.. haha har inte så jätte mycket tid för att komma på bra saker att blogga om så jag kör lite sånt nu ett tag, bättre det en inget alls. 
 
Inlägget om frågestunden stannade kvar i 2 dagar efter att jag tagit bort det för att jag insåg att jag kan svara på frågor och sånt när som helst när det kommer upp en fråga.. så det tog jag bort ca 10 min efter publiceringen.. men det låg kvar och kunde inte kommentaras.. fett skumt.
 
Kommer också fortsätta med "en del av min sommar!"
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback