Thank you!

Har fått så otroligt mycket snälla kommentarer om Auschwitz inlägget! Blir så himla glad att få så mycket bra respons för något man gjort! Tack så jätte mycket verkligen!! 
 
Tänkte ha en frågestund eller något liknade där ni kan ställa frågor till mig om auschwitz resan eller vad som helst ni undrar/ vill ha svar på! Skulle vara super kul att få lite frågor.
men den kommer lite längre fram.. kanske imorgon eller något liknade! 
 
Vill bara tillägga att min vän Hannah har slutat blogga.. jag vet att det suger men hon sa att det inte fanns tid till bloggen och jag förstår verkligen vad hon menar! Men så nu finns det ingen mode inspobloggare i gänget längre :/ synd men vem vet, hon kanske återkommer! 
 
Ha en trevlig kväll! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback