There cannot be a crisis next week. My schedule is already full.

Hejsan!
 
Denna veckan har varit lite upp och ner. I måndgs så Hade jag ju SO prov vilket kändes som att det gick ganska bra, på hemvägen körde jag vält med min moppe och fick sy 5 stygn i mitt vänstra knä. I Tisdags hade vi en kort dag vilket alltid uppskattas. Dock började jag en timma tidigare en alla andra eftersom vi håller på att förbereda oss för fullt inför Auschwitz redovisningen, är super taggad. i onsdags var jag med min bästa vän Matilda och för att vara helt ärlig så har jag inte en susning om vad vi gjorde, för vi gjorde i princip ingenting och ändå så skrattade vi så vi höll på att dö. I torsdags Var jag hemma och vilade hela dagen, sådana dagar behövs oftare en vad man tror. I fredags var jag med Matilda ( som vanligt) och vi kollade på när Div 2 spelade match i Onsala, fet tråkigt att inte vara med :( Men att heja på funkar la, skönt att dom vann dessutom! Igår var jag med Matilda och sen var jag lite med min bror innan Matilda kom tillbaka hem till mig efter jobbet. Då hade jag lagat mat så vi satt och myste innan vi taggade att åka till Samuel! Det var jätte roligt verkligen! Vi kom hem vid 12 dock.. hahaha.
Idag har jag gått runt som en zombie, matilda åkte hem vid halv 12 och då gjorde jag ingenting, har kollat på deras match och nu är mamma påväg för att hämta Thaimat <3 Livet är la gött. 
 
 
Kram.
 
ps nu kommer ju solsidan snart med! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback