Hiss och Diss!

 
 Veckans Hiss och Diss:
 
Hiss: Alessos nya låt! Lite halvtråkig de första gångerna men efter att man lyssnat runt 5-7 gånger så lovar jag att ni kommer älska den! (om ni älskar house förståss) Droppet är faktiskt nästan ikapp med andra droppet i Dimitri Vegas & Like Mike – Wakanda.. sällan någon nästan slår dimitri vegas & like mike!
 
 
 
 
 
 
 
Diss: 
"Mjukisbråk" Det har uppstått ett litet bråk på vår skola typ.. hahha och detta handlar om mjukisbyxor! Om jag har fattat det hela rätt så har några tjejer i min klass yttrat sig om några 8:ors mjukisbyxor och nu så har det kommit en ny fb grupp om att man ska få ha detta och det har också varit så "demostrationer" i form av att alla som är för att ha mjukisbyxor i skolan har haft på sig det i en dag. 
Själv känner jag inte för att ha någon åsikt, men ärligt sagt så tycker jag att alla som är inblandade borde växa till sig och inte bry sig om vad andra gör eller säger. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback