All my life, i been waiting for someone like you.

Gillar verkligen den låten! iaf texten haha.
You Make Me by Avicii
 
 
Igår va jag med Johan på kvällen, vi chillade, köpte godis, hälsade på Oskar, Adam, David och Erik som hade lan. När vi kom hem satte vi på project X vilket är en av dom bästa filmernasom finns! Skrattar alltid åt dom, har ni inte sett den så gör det! Johan var så generös och knäckte till mitt finger dessutom.. det är lite snett fortfarande men det gör inte så ont, Tack Johan....
.
idag så var jag och min syster och fikade och kollade runt på stan lite! mste säga att det är dåligt på snygga kläder här.. men det var mysigt ändå.
När jag kom hem så hade jag lite egotime, alltså duschade jag, hade fot bad, och en hemma gjord ansiktspeeling!! Kommer skriva ut hur jag gjorde den för att den var superbra, ansiktet blev hur lent som helst. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback