Donna Karan New York

Mamma och Pappa kom hem från Tyskland igårkväll, jag har inte berättat om att dom var borta men iaf så åkte dom med min mormor och morfar till Tyskland i lördags och jag ville inte hänga med eftersom jag orkar inte hålla på att jobba igen sakerna som jag missar i skolan och så gillar jag faktiskt att vara ensam och ta hand om mig själv! haha. 
Fördelen när man är kvar hemma är att man får presenter när de kommer hem! Denna gången var det verkligen jättefina saker, blev as glaaaad! :)
 
 
1. Till och med mamma och pappa vet att jag älskar tuggummi! Och 14 paket med mina absoluta favoriter känns bra! haha
2. Body lotion som passar ihop med parfymen!
3. DKNY parfym! den luktar sååå gott! jag verkligen älskar den! blev så glad. 
 
nu ska jag på träning! ses
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback