"Guys are like dogs. They keep coming back. Ladies are like cats. Yell at a cat one time...they're gone."

Hej!!
 
Jag måste berätta att min Mac och min mobil var med om en olycka idag i skolan, de fick massor av vatten på sig.. båda funkar, men måste lämna in datorn´trots det.. så det kan betyda att alla bilder osv försvinner :( så tråkigt!!! Mobilen är också konstig! jag ser att det är vatten i den liksom. Palla känner jag liksom bara
Förövrigt så sög denna veckan, ingenting har varit helt 100 typ och min kropp är så trött! Jag bara slöar omkring utan nått mål alls.. jag känner verkligen att någonting är fel, men jag vet inte vad :(
Så jag hoppade surfingen idag, vilket känns bra, äntligen få vara hemma utan att stressa och uta att veta att man måste iväg och träna eller ha match, älskar såklart de men just nu så behöver jag vila.
Är lite smått irriterad på folk också, haha känner mig så töntig men jag ka inte hjälpa det.
Så ikväll ska jag äta godis, punkt slut.

Jag och min bästa bror! <3

Kommentarer
Brotha! säger:

<3

2013-09-20 | 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback