#Lindaa

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Va ju i skolan precis så alla.. haha
2. Personen du pratade i telefon med: Pappa
3. Du fick SMS av: Johan

4. Du kramade: Ingen aning? 


IDAG
5. Kläder: svarta jeans med min jeansskjorta

6. Bättre än igår: pfft nej, hade pyjamas heeela dagen igår (Y)


IMORGON

7. Är det: Tisdag
8. Planer: Skola sen ska jag träffa min syster tror jag

9. Något tråkigt som händer i morgon: nejdå det hoppas jag inte 

FAVORIT
10. Nummer: 8
11. Färg: alla 
12. Årstid: Vår
13. Saknar du någon?: njaaaa
14. Humör för tillfället?: lite sjuk så seg typ.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: funderade på hur jag skulle kunna ta mig ur sängen utan att frysa sönder :(
16. Vad åt du sist?: Korv
17. Vad irriterar du dig på?: Att min röst inte låter normal just nu..
18. Tror du på distansförållanden?: venne, jag vill inte ha det iaf

19. Vem tänker du på just nu?: Mamma <3 haha
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Förhoppningsvis så gör hon det

21. Vart reste du sist?: Gissa 1 gång.... TYSKLAND -.-
22. Vad gjorde du igår kväll?: Läste nya FRIDA och sen sov jag 

23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mest mamma i utseendet men pappa i personligheten 
24. Ler du ofta?: Jadå
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Om man måste välja 1 och inte lite av allt så kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja, men det har inte slått in än.. :/
27. I vems säng sov du i igår natt?: My one and only 
28. Vilken färg har din tröja?: blå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: typ
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: typ inte?
31. Gråter du när du skadar dig?: beror på, hård XD

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Absolut
33. Vad gör dig glad?: Mycket
34. Önskar du att du var lyckligare?: Vissa tillfällen kanske

35. Är lycka överskattat?: N_E_J
36. Kan musik göra dig glad?: Finns inget som gör mig gladare

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ah
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: asså..hhahahaha ja såklart
39. Har du en flick/pojkvän?: no
40. Är du nöjd med det?: venne
41. Är du kär?: venne

42. Vem hatar du verkligen?: Kan jag inte säga.. haha
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: JAA hahaha hittade den i en låda häromdagen, den va från 2007 :PPpppP
44. Är du en mobbare?: Nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Det är typ alltid så
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Absolut
48. Favoritämne?: Engelska och Biolog! idrott me

49. Värsta ämne?: är inte så förtjust i Fysik.. 

50. Vem umgås du med i skolan tjejer/killar: tjejer: Mest Lisa, Lovisa och Hannah.. Killar: dom brukar ju va med varandra så alla.. haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback