OneRepublic

Detta är nog det bästa bandet som finns! Jag vet verlige ingen som skapar sån fin och vältextad musik som dem gör!? Många som lyssnar på dem då och då tycker att de är ganska sega och tråkiga men om man verkligen lyssnar på texten och på hans fina röst så får man gåshud, jag lovar! Ni vet när man hör en låt som man verkligen känner igen sig själv i, så känner jag för de flesta av deras låtar! Alla har någonting som i princip alla människor har varit med om, det är det som är så fruktansvärt underbart med deras musik. 
Jag tycker att mycket av dagens musik består av bara massa kassa meningslösa texter som nån as snygg kille/tjej sjunger på, och aa visst det är la najs att lyssna på ibland när hjärnan inte orkar lyssna på en massa texter och fundersamma budskap, men därför finns OneRepublic i alla väder! När man är arg, ledsen, glad, besviken, kär, sviken, deprimerad osv, det finns inte en ända gång då man inte "orkar" lyssa på dem! Så innan ni dömmer dessa killar, ge dem en chans! lyssa på texterna, kolla upp lyricsen och bara blunda! Man försvinner verkligen iväg till en beskymmerlös plats! 
Men såklart har alla olika musiksmak, vissa gillar att lyssna på "manboy, manboy, you can call me manboy" meningslösa texter låtar men jag gillar det inte alls! Så om du är som jag, lyssa på OneRepublic!!
 
Mina top 5, lyssnar på alla MINST en gång om dagen!  inte exakt i ordning men typ!
 
1. OneRepublic – Burning Bridges
2.OneRepublic – Counting Stars
3.OneRepublic – Stop And Stare
4. OneRepublic – Feel Again - With Heartbeats
5.OneRepublic – Secrets
 
Dom räddar mina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback