Två Favoriter från badrummet.

 
Dessa två ansiksprodukter använder jag i princip varje dag, och båda funkar super! därför tänkte jag tipsa er lite mer nogrannt om dessa.
 
1. Neutrogena blckhead eliminating daily scrub:
Denna är en scrub (som ni ser på namnet haha) den hjälper till att minska produktionen av det äckligaste ordet som finns pormaskar. Jag har haft den i typ 4 månader nu och för 3 veckor sedan fattade jag hur man skulle göra för att se resultat.. hahah. Jag använder den när jag duschar på kvällen efter träningar och så men det går säkert att använda vid handfatet med. 
1. ta lite scrub i handen och massera in på ställen där du har mycket "pormaskar"
2. låt verka i ca 1-1.5 minut.
3. skölj av med varmt vatten.
 
( jag fattade inte att den behövde tid att verka så därför såg jag inget resultat först, men nu är den underbar.)
 
2. Nivea ögon make-up borttagning:

köpte denna i tyskland, därför står det få Tyska. 
hatar du precis som jag att ha kvar svart mascara under ögonen när man tvättat bort den redan? Finns nog inget värre men denna får man bort allting vilket äger! brukar ta lite på en tops och dra under ögat och det funkar fint.
 

Har legat sjuk hemma hela dagen lång men har varit rätt duktig och räknat matte och pluggat franska ändå. Jag kollade också på 2 filmer, och var på mitt utveckliningssamtal. Mycket gjort :) Imorgon ska vi ta skolfoto i skolan vilket ska bli ganska kul! :) Förra året var ju jag och mina kompisar med på omslaget för varbergs skolor kataloger. tyckte personligen att vi ägde. :)) Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback