Världen har inga rum för fegisar.

Idag när jag vaknade upp i mitt rum så vågade jag knappt gå upp ur sängen eftersom det var svinkallt där uppe, då menar jag verkligen svinkallt! ca 7-9 grader kanske.. fyfan. då insåg jag att sommaren var slut och att det var dags för mig att flytta in i huset igen.. så synd :( Nu kommer jag inte kunna bo där uppe på ca 9 månader vilket utlöser en stor sorg i mitt hjärta, en heeel sommar förbringade jag där. Älskar det rummet. Men iaf jag fick inte träna idag eftersom jag är förkyld och bestämde mig då för att fixa mitt rum som jag kommer spendera min vinter i, i början gick det så sjukt långsamt haha, ni vet när man ska ta upp en sak och när man har den i handen så undrar man varför man lyfte upp den för? typ den klassen seg. MEEEEEN VA BRA DET BLEV TILLSLUT!! jag är as nöjd :) Här kommer jag ha det lnästan lika bra som i mitt gamla, bara nästan! :)
 
'
hahah Luna(hunden) står lite sneaky och kikar på mig vid trappan! :)
HÄÄÄÄR!! har ingen aning om vad jag vill göra/kan här? har du nån ide eller förslag så kommentera super gärna!
Gaderoben! älskar den :)
Boyfriend jeansen får en alldeles egen hylla :)
 
Jag hade det verkligen mysigt!
 
Nu ska jag plugga lite Engelska och sen träffa Oskar, ha deeet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback