-You and I were meant to be, ain't no doubt about it.

Åh!
Jag måste berätta, JAG SKA FÅ SE ONE REPUBLIC! och med min bästa vän dessutom. 
De ska ha konsert i Köln nästa helg, alltså den 23/2. Jag har la kanske sagt ett par 5000 gånger till mamma och pappa att det är en av mina högsta drömmar att få se dem. De har bara sagt "vi får se", "ska prata med din pappa", "jaha". Standard rektionerna man verkligen inte vill ha eftersom de inte ger en någon sorts vink om deras riktiga åsikt alls. Efter att jag haft ett krismöte hemma vid matbordet och talat om att det bara är några veckor kvar och att jag gör vad som helst så kom dom upp en kväll förra veckan och sa att vi ska åka dit och jag ska få se One Republic, men att jag gärna skulle fråga Matilda om hon ville följa med! Och det ville hon såklart! Min reaktion var väl typ, "haha det är för bra för att vara sant" och "kommer muta Matilda om hon säger nej" haha. 
 
 När jag klickade hem biljetterna kände jag att jag hade precis köpt lycka! Det kommer bli så himla jäkla fett.
 Blir typ tårögd när jag läser deras lyrics överallt på We ♥ it! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback