Äkta kärlek är att offra sig själv för någon annan.

Vaknade upp idag och kände mig sjukt pigg och glad, antagligen för att det var kärlekens dag men också för att jag insåg att lovet var så himla nära. Dagen gick hur bra som helst, jag hade mitt Astronomi prov som jag verkligen känner lyckades till 100% samt att jag fick många goa skratt idag med Bästa Lisa! Under sista lektionen ringde mamma och bad mig hjälpa till i blomaffären eftersom dom har sjukt mycket att göra just denna dag, jag var verkligen så osugen som man kan bli på att åka dit och jobba men jag tycker verkligen inte om att säga nej till mina föräldrar. Jag menar, dom är alltid där för mig och ger mig allt, så att hoppa in en timma är väl inte så mycket att ge tillbaka? Så efter skolan åkte jag dit ner och ja, du förstår nog inte när jag säger att det bara var män innen i butiken, alla köpte blommor till sina fruar, yngre killar till sina flickvänner och alla var verkligen hur glada och snälla som helst! Jag tycker det är så häftigt att så många faktiskt lägger ner tid på denna dagen, och jag skulle bli hur glad som helst för några röda rosor just idag! As coolt.
För jag tror att jag inte är ensam om att hoppas på att innan denna dagen är slut få någonting litet, av någon! Denna dagen är ju till för sånt, ge kärlek typ. Tänk så mycket kärlek det ges bort just detta datumet, det är liksom över hela världen. 
 
Ikväll ska jag och Matilda ha Tacokväll, är supertaggad för det och det ska bli så himla mysigt! Hoppas alla verkligen alla får ha en jätte mysig kväll med personer ni tycker om! 
 
Glad alla ♥ dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback