6 saker jag gör utan att jag tänker på det.

 
 
1. Varje gång jag kommer hem från skolan går jag direkt och letar efter en tofs så jag kan sätta upp håret.
 
 
2. När jag öppnar datorn så dampar jag med tangenterna fram tills den startat.. 
 
 
3. När någon fotar mig så ungefär på 3:dje kortet ler jag alltid med tänderna, även om jag tycker det är fult.
 
 
4. Jag börjar alltid prata skånska om någon går förbi eller är i samma rum som mig.
 
 
5. När skolan är slut lägger jag alltid mobilen i ytterfacket på min väska, och när jag är halvvägs ut till parkeringen börjar jag leta efter mobilen och efter att jag har letat överallt så kommer jag på vart jag la den.. det ser säkert as fult ut.. hahahah
 

6. När jag cyklar/går förbi en gammal person ler jag för att visa att jag är en vänlig ungdom.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback