aprils who the fuck want this?

bara för att alla andra bloggare lägger upp "månadens wanties" så ska jag lägga upp saker som jag inte fattar att folk ens vill köpa? alltså en liten specialutgåva bara på min finfina blogg! ( som vanligt är det min åsikt och man behöver inte hålla med mig ;) )
 
tycker inte denna jeansjacka va nått vidare fin.. jag tycker att man nästan blir lite yr av den.. haha
 
Sisters Point
SEK 249
lite somrigt linne men ändå lite sådär konstigt på nått sätt.
 
 
 
 
Rodebjer
SEK 1795
 
syftar på byxorna här.. tror inte jag behöver lägga nån comment för ni fattar nog.. hahaha
 
vad vore en bal på slottet?
- jadu inge vidare om du hade dessa skorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback