Emporia!

 
Fredag: Vi kom fram med tåget typ vid 8 på kvällen, efter det gick vi till ICA och köpe pizza och därefter till min systers lägenhet. Vi åt och lyssnade på musik, sen la vi oss ganska tidigt eftersom vi skulle upp typ 8 nästa dag men såklart såkunde vi inte sova så vi pratade, dapade, hade 200000 skrattanfall och till sist lekte vi tysta leken utan någon så stor framgång.. :/ ps. jag vaknade mitt i natten av att min arm var helt bort dommnad, och när jag kolla åt sidan så ligge Matilda och sover på den, fett mysigt ju! hahaha :)
 
Lördag: Båda vaknade exakt samtidigt, kl halv 8. vi åt frukost och sen gick vi till tågstationen. Efter typ 590 min så va vi framme i malmö och kl 10 va vi inne på Emporia. / timmar senare gick vi ut därifrån och jag var nästan påväg att börja gråta av smärtan i mina fötter.. hahah. Vi kom hem till Varberg vid halv 8 :)
 
Sjukt rolig liten mini semester med matilda! jag har haft många goa skratt kan jag säga! 
 
 
fett kassa bilder men detta är vad jag köpte i malmö. Ni kommer få se tröjorna och sånt i nån outfit någon dag så man ser hela! ;)
Jag köpte en vårjacka också men den kommer på bild en annan dag! ;) ;)
 
 
 
 
 
 
BH från H&M, har redan den i grått men det va rea så jag köpte den för ynka 75kr! 
 
 
 
Hollister tröja från ja du vet nog vart! runt 200 kr om jag minns rätt.
 
hahahah denna bilden blev ju verkligen jättebra.. :( aja det är en tröja från Cheap monday! Kostade 200 kr typ ;)
 
Bilder frå helgen!!! dom ligger inte i ording och vissa är mindre fina om man säger så XD 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback