Helgen:

Usch vad jag skäms för att jag inte har bloggat på nästan hela helgen.. men jag har faktiskt ursäkter haha
Lördag: Jobbade från 10-14.00 och direkt efter det träffade jag Lisa, vi gick en sväng på stan och drack en frapino på Espresso house och jag köpte även en macka på Subway! älskar subway <33
Sen drog vi hem till Lisa och gick typ direkt ut för att fota ( la ut några av resultaten igår) och sen drog jag hem vid 6 typ. Och så flyttade jag ÄNTLIGEN upp till mitt riktiga rum igen!!!!! det va 2 månader sen sist ;) Sen kom Matildis, Alexander och Johan hit och det va la kul haha! Kollade på "The Beach" sen på kvällen och om ni inte har sett den så är det ett måste!
jag och Matilda somnade vid halv 1...
 
Ïdag: Klockan ringde 07.25 men vi somnade om till 8 heheeheheh... Sen drog vi på nått innebandy dagläger/talangläger typ.. och där va jag i 6 timmar och nu har jag kommit hem, varit på coop och läst FRIDA :))))
mamma lagar mat nu så ska vi äta och kolla på hangover, typ världens roligaste film
 
bloggar från pappas dator så jag har inga bilder.. :(en liten cambild från en HP tegelstensdata får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback