Konfirmation:

Shit vad folk har en dålig inställning för Konfirmationen, gå inte på den om det är så sjukt tråk. Haha alla bara klagar på hur segt det är på gudstjänsterna och hur dumma religiösa människor är. Att konfimera sig är ju för att man ska ta reda på hur det är att vara kristen och det vet man garanterat inte efter att ha varit där 2 gånger. Jag är verkligen inte religiös själv men jag respekterar folk som är det och folk som tror på att gud finns, jag ser mer konfan som att man lär sig om historien, hur allt började och jag tycker själv att det är rätt intressant och därför går jag ju dit. Jag går inte dit för att jag måste. 
Om man inte vill så kan ju ingen tvinga en, sluta klaga på det. Hur mycket är typ 1,5 timme i veckan? det är ungefär så länge en gudstjänst är.. det är inte det roligaste som finns men man väljer ju det själv som sagt! 
HAHA förlåt, men jag är så sick på folk som klagar åt allting. Speciellt saker som är helt och hållet frivilliga! 
( borde igentligen inte bry mig om sånt hä, men jag hör samma sak om detta typ hela tiden så jag va tvungen att skriva om det )
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback