Medkänsla är Din smärta i mitt hjärta

Idag har jag verkligen gjort bra saker tycker jag! jag har pluggat, jag har lekt med min hund, jag har gått 9 km och jag har tränat magen! tjohoo what a day! haha nej skojja men jag är nöjd. I morse vakande jag fucking kvart över 6 och kunde verkligen inte somna om, så jag låg och kollade film och åkte med mamma till coop kl halv 8 på morgonen. sjuukt 
Imorgon ska vårt innebandylag packa goodie bags till cirkusen som är nån dag, haha 1000 stycken :/ aja vi får iaf massa pengar att göra saker för med laget så det är väl värt det kanske...
 
här är jag innan jag började gå! haha hur lyckas man få en sån ljus bild? XD'
 
Och det som hände i Boston är ju helt sjukt. kanske lite sen med detta men bättre en aldrig! att människor kan göra så mot andra, inget medlidande alls!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback