Min familj:

 
Pappa & Mamma!
 
Min pappa heter Wilhem men kallas för Willi, han är 55 år. Min pappa kommer från Köln i Tyskland och han gillar att Träna och åka motorcykel ( och så gillar han förhoppningsvis mamma med) hahahaha ;)
Min Mamma heter Yvette och är 51 år. hon är halvtysk typ och hon gillar att fixa i våran trädgård och prata i telefon. 
 
 
Min storasyster Linnea, hon är 26 år och bor i Helsingborg fast hon ska flytta till Göteborg nu. Jag tror hon har varit överallt i världen man kan vara nästan haha. Linnea är ganska envis vilket kan bli lite jobbig iblad men jag älskar såklart henne ändå! Hon gillar att Laga mat, baka, resa och vara med sin pojkvän Kalle.
 
 Min storebror Linus är 21 år gammal och är en riktig Chillare. Han ÄLSKAR att festa och lyssna på musik. Han flyttade hemifrån för typ 1,5 år sedan och det blev väldigt tyst i vårt hus då.. eftersom han alltid hade musik på hög volym. Jag och Linus brukar alltid åka runt i hans bil och lyssna på massa nya låtar vi har hittat osv, riktigt roligt är det! ;)
 
Detta va min familj och ja dom finns ju med mig varje dag så jag tycker dom förtjänade att komma med på bloggen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback