Min favoritstad.

Köln eller Cologne som det heter på engelska är den staden pappa kommer ifrån och den är inte bara mitt andra hem utan också den vackraste/coolaste/underbaraste staden jag vet! Det händer alltid någonting där men det känns ändå alltid tryggt, jadu det går knappt att beskriva den? Man måste uppleva det för att förstå vad jag menar liksom haha :) 
Min farmor bor där så min familj ( jag mamma och pappa nu för tiden haha) åker dit ganska ofta och hälsar på! Om man älskar att shoppa så är det helt sick här om man jämför med tex göteborg.. alla kända affärer typ H&M, Gina tricot osv är typ 3 våningar fulla med bara kläder! Och MATEN: hahahahahahhahah måste bara ta med detta.. för om man gillar mat eller älskar mat som jag så kan man typ dö av mättnad här, haha äter typ 7 gånger om dagen när vi är i Köln! XD
måste bara tillägga att lukten där är helt annorlunda om man jämför med här.. den lukten finns bara där :) ahaha
utanför våran lägenhet åker det nästan alltid limousiner ( kanske stavade fel) haha och jag tar kort på dom varje gång :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback