Mitt extrarum!

Nu när det fortfarande är ganska kallt utomhus så kan jag inte sova uppe på mitt riktiga rum för att det inte är någon riktig värme där en så länge, men till sommaren så kommer jag vara där heeela tiden såklart. Men iaf undertiden nu så får jag ha ett rum inne i själva huset och såhär ser det ut ;)
 
 
'
min lilla 90 cm säng :( saknar min andra 120 cm säng som är uppe på mitt "riktiga" rum.
 
HAHA vet faktiskt inte varför jag har en TV i rummet, eftersom jag inte kollar på Tv i mitt rum men aja.
Mina 3 fina parfymer.
i första byrålådan ligger träningströjor och underkläder.
 
i den andra lådan ligger mina jeans och träningsbyxor.
Här hänger i princip alla mina tröjor och koftor, linnen osv. haha kanske inte så många men jag tycker att det finns så det räcker till och blir över för mig ;)
 
Det va mitt extrarum det, haha tänkte att det kanske är lika bra att ha med det här på bloggen eftersom ganska många av mina bilder egopics tas här ;) Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback