Promenad, Kläder och Morfar!

Klockan ringde 07.30, jag träffade johan typ kvart i 8 och sen "poerwalkade" vi 9.1 km :) ( nu har jag skoskav..)
När jag kom hem ville jag äta någonting nyttigt och såg att vi hade fil hemma, så jag gjorde fil med bär och tänkte ba ¨ gud va gott detta ska bli" men jag har någonting imot fil. Hur mycket jag än försöker så smakar det lika äckligt varje gång, haha aja bären va goda XD
Sen åkte jag och fixade bilderna (skrev om det igår) och efter det tog jag en låååång skön dusch. 
Nu ska jag och min bror åka och hälsa på min morfar som tyvärr ligger på sjukhus, och sedsn ska vi nog bara chilla i stan och kolla efter konfa klänning snabbt! Världens bästa bror har jag minsann! :)
 
Slänger in en dagens klädval ( undviker ordet outfit hahahaha)
 
Tröja: Hollister
Skärp: inte en susning..
Byxor: Gina tricot
skor: ( har jag inte på bilden) Converse
 
Och så blire en liten bild på min goda Frulle :P
 
Grymmaste Låten just nu! 
 
 
 usch, börjar nästan gråta när jag ser videon.. vill inte bli gammal.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback