Tack tack tack

kom precis hem efter en promennad med Johan! det va riktigt roligt att höra alla hans historier om Cupen i Danmark! hahah. Sen fick jag en JÄTTEFIN tjocktröja av honom i försenad fördelsedagspresent, Älskar den och den kommer användas flitigt! så sjukt snäll är den killen asså, jag kan inte fatta att han inte har nån tjej så cool, omtänksam, rolig och snäll som han är! ;)
Tack ännu en gång Bästis Johan för den underbara tröjan!!! ;)
( halvfin bild men yolo XD )
 
försökte även ladda upp videon på straffarna innan men det verkar som om videofy me lever sitt egna lilla liv utan mig.. aja jag får lösa det imorgon.
 
funderar på att kolla på film men fett tråkigt ju.. haha det är tråkigt att kolla film om man är lite halvt rastlös som jag är :( Anteckna detta allihop så ses vi imon. eller hörs menar jag* ( orkar inte sudda nu.)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback