- I'm covering my ears like a kid When your words mean nothing, I go la la la -

Nu kommer top 3 av mina favoritlåtar just nu! den senaste tiden har det faktiskt kommit ut mycket ny bra musik vilket är underbart! 
idag är det 7 dagar kvar till skolan böjar dessutom, jag tycker att det ska bli okej! Sista året verkar både roligt och jobbigt dock men förhoppningsvis så blir det bra till slut ändå. Vår skola har ju lagts ihop med Mariedal så det kommer gå massor av nya människor i korridorerna vilket jag tycker ska bli roligt faktiskt! även om inte så mycket kommer att förändras :)
 
 
 
 denna låtern är lite småskön faktiskt! haha
 
hörde denna låten på MTV för ett tag sen, men idag så fastnade den och den är riktigt bra, speciellt refrängen och den lilla killen som sjunger " la la la la" saken!
 
Orginal låten måste nog vara den mest uttråkande och segaste låten som finns, kan bero på att jag inte gillar Lana del Ray men iaf så är det otroligt vad en remix kan göra för lyft för en sån tråkig låt som denna!!  äntligen får låten en mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback