fråga och svar

sara:

vilka är denna månadens "wanties"? kan inte du göra ett kollage eller nått om det? kram <3

Svar: Jag har inga direkt wanties denna månaden, men om jag hittar nått så säger jag till :)


 

Anonym:

vilken låt skulle du kunna lyssna på i resten av ditt liv? 
fortsätt att skriva låttips, det är bra för att vi har typ samma smak!!

Svar: hmm.. svår fråga men jag skulle nog som sagt kunna lyssna på Paul – Mammoth (Remix) i resten av mitt liv! älskar den <3 men kanske nån onerepublic låt annars, just nu så är OneRepublic – Burning Bridges min favorit :)

det kommer jag säkert att göra, trevligt


 

Anonym:

vem är din favorit DJ? vad hittar du all musik du lyssnar på ens? är din favorit genre house?

Svar: svårt det med.. men jag tycker om Hardwell och Dimitri vegas & like mike, duktiga dj:s båda två :)

jag får den mesta house musiken från min bror, han äter, dricker och sover house typ, så han visar det mesta, annars är det väll digster house på spotify! :) Nja, jag lyssnar på så mycket olika musik genrer, vissa veckor är det bara house, andra är det bara pop osv, men house är en av mina favoriter absolut :)


 

Hej.:
Vet du vad du ska gå för linje på gymnasiet???? 

varför så glad hela tiden? ofta du aldrig gråter eller nått? 
hur många gånger har du vari kär? på riktigt alltså?? 
vilka bloggar följer du

Svar: 

Nej, jag vet knappt vad som finns och sen så vet jag inte vad jag vill göra med mitt liv rikigt än..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH det var den mest efterblivna frågan jag någonsin skådat.. förlåt mig men whaaaat? jag är glad för att det gör mig glad,så enkelt äre, jag gråter precis lika mycket som andra gör och ibland är man olycklig helt enkelt.

typ 2.

olika, Mest mina vänners bloggar, jag gillar inte modebloggar och sånt.. så tråkigt :(


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback