Hösten 2013

 
 
Satt och fundrerade lite på vad som är höstens nya trender, har kollat runt lite på Nelly.com och kom fram till att dessa saker är modet i höst.
 
1. Tjocka stickade tröjor/koftor i olika mörkare färger tex Grönt, Brunt, Svart och Vinrött. Under har man en ganska tunn rutig skjorta eller något liknande.
2. Boyfriend byxorna har blivit mer och mer populära nu det senaste, jag förstår verkligen detta eftersom de är super sköna och supersnygga!! alltså tillhör de också höstens nya trend.
3. Mocka och Läder ser man nästan alla gå runt med på stan och i princip alla affärer säljer det! personligen kommer jag nog inte köpa en sådan jacka trots att det är höstens "favvo jacka"
 
Egentligen tycker jag inte att modet har förändrats så mycket sen förra hösten, det ända som jag tycker är nytt är jeansen, har ni inga boyfriend jeans? köp det! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback