Juli 2013

Den månaden var en av de bättre måste jag säga, vädret var underbart och allt var perfekt helt enkelt!

Månaden började med att jag och min kusin åkte till Helsingborg i 4 dagar, helt ensamma! Allt var perfekt utom att jag blev förkyld.. Så typiskt men vi hade det fint ändå! :)

Efter det var jag och min bror på min första konsert, och det fick bli gyllene tider på Ullevi! Måste säga att det var riktigt häftigt! Bra start i mitt konsertliv!

De andra dagarna har mest fyllts med solande och ganska mycket bad, jag,Johan,Emil, Oskar och Matilda pallade även jordgubbar, kul saker hände om man säger så!! Haha det va så kul att vissa av oss var tvungna att upprepa det dagen efter.. XD

Får inte glömma att jag bodde ensam hemma i 5 dagar, mina föräldrar var i Tyskland då och det ägde! Haha jag levde livet hemma och lyckades faktiskt sova HELT ensam 3 nätter, stolt! (Ni som vet var jag bor förstår vad jag menar..)

Annars har jag tränat en massa, inte så intressant direkt! Sen var det hallifornia då jag, Matilda och Alexandra satt på fästningen och hade picknick!

Nu fick ni veta lite om juli månad, tog ju inte med allt roligt utan plockade ut vissa bättre saker!

Var tvungen att blogga från mobilen eftersom min Mac har slutat samarbeta helt nu.. Blir så irriterad på den! :(
Därför blir bilderna i oordning kanske men ni förstår nog! :)
Kram


Ps, har fått en del kommentarer som jag ska svara på snart! Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback