Dagar utan blogg.

Hej alla igen!
 
Jag har inte bloggat på några dagar nu för att jag ville njuta av dagarna utan min dator. Jag har iaf haft 3 riktigt roliga dagar som jag inte har berättat om alls, Tänker inte gå igenom dem i detalj men har kollat på serien "Krigets unga hjärtan" vilket va en riktigt stark 3 delar serie om soldaterna i andra världskriget, om man inte gillar krig osv ska man nog undvika att titta men shit va bra! jag blev så sjukt arg av att se hur de bahandlades, alltså det var inte bara om hur synd det var för judarna osv som man har van vid att höra, Utan det var från soldaters sida! riktigt lärorik och bra! (den finns på SvtPlay.se)
Sov över hos Lisa, vi hade riktigt roligt, och igår firade jag, matilda och amina midsommar ihop! först gjorde vi våra egna kransar och sen gick vi och handlade och satte upp tältet!! Amina kunde tyvärr inte sova över så efter hon åkte hem gick vi till Campingen och träffade Nikki! det va kul med Nikki men det sög annars, hahaha.På kvällen badade jag och Matilda i min baddamm och sen sov vi i tältet, fast jag sov inte.. hahah och jag drömde inte heller om han jag ska gifta mig med FAST jag hade 7 blommor under kudden, kanske lika bra! haha
 
Har också börjat lyssna på 2 riktigt goa sommarlåtar som jag ska dela med mig av!
 
Empire Of The Sun – Alive
Jack Moy & Glöden – Good As Gold
 
Bilder från dagarna: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback