Det va ju nyss 8 veckor kvar...

Kom precis hem från jobbet! eftersom det är student imorgon så har mamma och pappa ganska mycket att göra och då hjälpte jag till lite efter skolan, inte bara för att va snäll utan för att plånboken är fruktansvärt tom.. haha.
Vi har ju niornas lunch imon också så denna skoldagen har nästan bara gått åt att förbereda i mitt fall maten! Det ska faktiskt blir superkul och det får vi la hoppas att niorna tycker med. 
Synd att det ska regna på skolavslutningen btw.. vi ska vara i brearedshallen dock men ändå, inte samma sak som att sitta ute och känna sommar.. men vi bor ju i Sverige så vad förväntar man sig egentligen? Är så fruktansvärt taggad till sommarlov och jag kan knappt tro att det är i övermorgon.. det kändes som vi precis sa att det var 8 veckor kvar.. men så skönt!
 
Ikväll ska jag på fysträning med Innebandylaget vilket ska bli jättekul eftersom jag älskar att träna mig trött. haha lät kanske konstligt men ni fattar vad jag menar.
 
Lita goa sommarbilder:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback