Hemma efter 2 dagar

Yes, nu har jag kommit hem efter den lilla  resan till köln men det var kul faktiskt ;)
tänkte skriva lite vad vi gjorde när vi kom fram i lördags fram tills vi åkte hem i morse! tog lite fula bilder också men de blir mer personliga när man fotar med IPhonen än vad de blir med en systemkamera!
 
 
Lördag: 
Vi kom fram tidigare än väntat så efter vi hade lämnat av min farmor hemma hos sig så åkte vi och handlade. (allt jag köpte kommer i ett inlägg imon typ) och så åt vi en "Spießbratenbrötchen" vilket är en tysk fralla med kyckling i! supergott! Sen åkte vi till lägenheten och lämnade väskor och jag bytte om till shorts (a). Nu var det dax för SHOPPING!! köpte massor av fina saker FAST bara saker jag behövde faktiskt! ;) På kvällen åt vi med mammas och pappas kompisar. 
 
 Vårt hus där min farmor bor! Kolla rosorna ;)
 
Frallan..
Shoppingen.
på kvällen.
 
Söndag: 
Vi träffade Kompisarna igen och sen chillade vi runt bara, åkte till min farfars grav, till typ kl 7 då jag mamma och pappa gick till en kinaresturang och åt, fyyyyy va gott. efter det gick vi och kollade runt kölnerdom 
 
 
frulle
vår lägenhet
en liten charmig bild på mig bland farmors rosor <3
 
Friterad glass till efterrätt.. gott men jag orkade inte äta allt.. haha
 
min pappas huvud fick delta..
 
Måndag:
åkte bil heeela tiden, kollade bara Troja och sov ;)
 
hemma och äter Yoghurt!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback