I don't design clothes, I design dreams - Ralph Lauren

ÅÅ är såhäääääär sugen på att köpa en sådan Pike! Dom är jätte snygga och verkligen bra nu till sommaren tycker jag! frågan är bara vilken färg man ska välja, stor eller liten häst osv. Jag tänker alltid att jag ska prova någonting nytt men sen när jag väl köper det så blir det oftast i vitt eller svart, hahaha. Är dock lite fundersam över att beställa dessa på nätet! jättemånga fakesidor överallt och jag vill verkligen inte förlora pengar i onödan! Så jag kommer nog vänta tills vi åker till Köln (Tyskland) eftersom det finns en Ralph Lauren affär där ;) riktigt roligt!
 
Idag tänkte jag även rida! det var några veckor sen sist så jag har längtat, nu när skolan äntligen börjar lida mot sitt slut får man ju passa på att nyttja dagarna så mycket som möjligt! Jag har även fått en rolig kommentar om vad jag köper mina ridkläder och hur dom ser ut så jag kan ju säga att jag köper nästan allt på gekås, helt okej bra saker men jag har några lite finare märken med! ;) Inte för att jag direkt bryr mig så mycket, köper nästan aldrig sånt längre så jag tar det som finns! 
bild på kläderna får ni nån annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback