I see your true colors..

Var precis och tog konfirmationsportrait vid havet! jättefina blir dom säkert eftersom Tina (fotografen) är jätteduktig!
Idag har jag legat i solen hela dagen vilket jag ångrar mer en att jag inte smörjde in mig med solskyddsfaktor 100. Jag och Mathilde åt kesella och jordgubbar och läste frida, riktigt mysigt! Jag kommer inte få gå ut i solen mer denna veckan utan att jag har kläder på mig iaf.. synd men jag får skylla mig själv, men jag tror aldrig jag har fått så mycket färg ever! haha. 
 
Efter maten kände jag att jag fick riktigt ont i högersidan av magen, först trodde jag att det var maten men smärtan är riktigt konstig att mamma tror att det kanske till och med är min blindtarm.. hoppas vi inte på för jag vill inte få ett sår att ta hand om i sommar.. :/ men vi avvaktar och så skriver jag senare ;) ses
 
It Hurts....
 
slänger in en go sommarlåt som oskar visade mig igår! riktigt skön! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback