Packa, packa, packa

Imorgon åker vi till Tyskland, vi ska bara dit och lämna min farmor, shoppa och äta gott innan vi kommer hem igen på Måndag. Hade gärna stannat en vecka typ men mamma och pappa harju sin affär att sköta.. och jag vill inte stanna där ensam. Det bästa är nog att det är varmare där nere en här, så jag har packat ner tunna kläder och dety ska bli så roligt! ;)
 
Hade också en jättebra kväll igår, först käkade vi tacos, Jag, Lisa och Lollo efter det så åkte vi ner till stan och GUD va bra det va! alla va så sjukt glada och berusade haha nej men det va trevligt! :)
 
lägger upp bilderna från igår lite senare men här får ni från min packning...
 
(tog med lite extra kläder ifall att det skulle bli annat väder en vad som står)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback